Klantenservice | Bestelling status
Heeft u zojuist een bestelling geplaatst en wilt u de status van uw bestelling weten? Dat kan heel eenvoudig door in te loggen op uw Floweraccount. In het Floweraccount kunt u op de pagina order status de huidige status van uw bestelling bekijken.
Track & Trace
Indien u een bestelling minimaal 1 werkdag invoren besteld kunt u uw bestelling via track & trace volgen zodra deze bij onze koerier in de bus staat. Moet uw bestelling dezelfde dag nog afgeleverd worden dan is de track & trace helaas niet mogelijk, omdat wij dan uw bestelling doorsturen naar een plaatstelijk bloemist.
Een e-mail met de track & trace link ontvangt u zodra wij de verzendzegel voor uw bestelling hebben aangemaakt.
Waarmee kunnen wij u helpen?
-
Klantenservice home
-
Het Webshop Keurmerk
-
Hoe plaats ik een bestelling
-
Prijzen inclusief 9% BTW
-
Hoe annuleer ik een bestelling
-
Particulier of zakelijk bestellen
-
Welke betaalmethoden zijn er
-
Wat is de status van mijn bestelling
-
Wat is de levertijd
-
Wat zijn de bezorgkosten
-
Versgarantie op onze producten
-
Voorraad van online aanbod
-
Bereikbaarheid klantenservice
-
Klachten & retourneren
-
Onze klantenreacties - reviews
-
Aan- of afmelden nieuwsbrief
-
Hoe krijg ik een Floweraccount
-
Algemene voorwaarden
-
Privacy policy
-
Bedrijfsgegevens
-
Contact opnemen