Klantenservice | Klachten & retourneren
Heeft u een klacht?
Het kan voorkomen dat u een klacht heeft over uw bestelling. Dit is natuurlijk erg vervelend, maar wij helpen u hier graag verder mee. U dient ons via het klachtenformulier op de hoogte te brengen van uw klacht.
Stuurt u ons liever een e-mail dan vragen wij u zo goed mogelijk uw klacht te omschrijven. Wij raden u aan om eventueel foto's te maken van het geleverde product indien uw klacht gaat over de kwaliteit van het geleverd product. Het is mogelijk dat wij hierom vragen.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Let op: stuur altijd uw ordernummer mee.
Heeft u al een klacht ingediend?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@123bloemenbestellen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via de Geschillen procedure van WebwinkelKeur.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bestelde product retourneren?
De meeste producten (boeketten, rouwbloemen en fruitmanden) op onze webshop zijn versproducten en kunnen daarom, wegens houdbaarheid, niet geretourneerd worden. Bent u ontevreden over het geleverde versproduct dan vragen wij u het klachtenformulier in te vullen. Het is mogelijk dat wij u vragen om een foto van het geleverde versproduct toe te sturen. Zorg er dus voor dat u deze tot uw beschikking hebt.
Een niet versproduct retourneren?
Planten en wijn producten kunnen geretourneerd worden binnen 14 dagen na ontvangst van het product. De kosten voor het retourneren zijn niet voor rekening van 123BloemenBestellen.nl. U dient deze producten onbeschadigd en goed verpakt te sturen naar:
123BloemenBestellen.nl
Blankenstein 400
7941LL Meppel
Waarmee kunnen wij u helpen?
-
Klantenservice home
-
Het Webshop Keurmerk
-
Hoe plaats ik een bestelling
-
Prijzen inclusief 9% BTW
-
Hoe annuleer ik een bestelling
-
Particulier of zakelijk bestellen
-
Welke betaalmethoden zijn er
-
Wat is de status van mijn bestelling
-
Wat is de levertijd
-
Wat zijn de bezorgkosten
-
Versgarantie op onze producten
-
Voorraad van online aanbod
-
Bereikbaarheid klantenservice
-
Klachten & retourneren
-
Onze klantenreacties - reviews
-
Aan- of afmelden nieuwsbrief
-
Hoe krijg ik een Floweraccount
-
Algemene voorwaarden
-
Privacy policy
-
Bedrijfsgegevens
-
Contact opnemen