Klantenservice | Betaalmethoden
Betalen met iDEAL
Met de betaalmethode iDEAL betaalt u makkelijk en snel via uw eigen bank. U gebruikt hiervoor uw persoonlijke gegeven die gekoppeld zijn aan uw bankrekening. Alle gegevens worden in het systeem van uw bank verwerkt via een beveiligde SSL verbinding.
Met de betaalmethode iDEAL betaalt u makkelijk en snel via uw eigen bank. U gebruikt hiervoor uw persoonlijke gegeven die gekoppeld zijn aan uw bankrekening. Alle gegevens worden in het systeem van uw bank verwerkt via een beveiligde SSL verbinding.
Betalen met PayPal
Met deze betaalmethode kunt u eenvoudig betalen met uw PayPal account of met uw creditcard. Om te betalen met PayPal heeft u geen account nodig. U kunt namelijk als "gast klant" betalen met ondersteuning van PayPal. De hele betaalverwerking vindt plaats op de betaalservers van PayPal, dit zijn wederom beveiligde SSL verbindingen.
Met deze betaalmethode kunt u eenvoudig betalen met uw PayPal account of met uw creditcard. Om te betalen met PayPal heeft u geen account nodig. U kunt namelijk als "gast klant" betalen met ondersteuning van PayPal. De hele betaalverwerking vindt plaats op de betaalservers van PayPal, dit zijn wederom beveiligde SSL verbindingen.
Achteraf betalen zakelijk
Voor deze betaalmethode is een geverifieerd zakelijk Floweraccount nodig. Wanneer u een zakelijk klant bij ons bent kunt u bestellingen plaatsen met een achteraf factuur. De factuur ontvangt u automatisch per e-mail. Tevens kunt u ervoor kiezen om de factuur per post te ontvangen. Hiervoor berekenen wij een toeslag van € 1,50
Voor deze betaalmethode is een geverifieerd zakelijk Floweraccount nodig. Wanneer u een zakelijk klant bij ons bent kunt u bestellingen plaatsen met een achteraf factuur. De factuur ontvangt u automatisch per e-mail. Tevens kunt u ervoor kiezen om de factuur per post te ontvangen. Hiervoor berekenen wij een toeslag van € 1,50
Waarmee kunnen wij u helpen?
-
Klantenservice home
-
Het Webshop Keurmerk
-
Hoe plaats ik een bestelling
-
Prijzen inclusief 9% BTW
-
Hoe annuleer ik een bestelling
-
Particulier of zakelijk bestellen
-
Welke betaalmethoden zijn er
-
Wat is de status van mijn bestelling
-
Wat is de levertijd
-
Wat zijn de bezorgkosten
-
Versgarantie op onze producten
-
Voorraad van online aanbod
-
Bereikbaarheid klantenservice
-
Klachten & retourneren
-
Onze klantenreacties - reviews
-
Aan- of afmelden nieuwsbrief
-
Hoe krijg ik een Floweraccount
-
Algemene voorwaarden
-
Privacy policy
-
Bedrijfsgegevens
-
Contact opnemen