Klantenservice | Versgarantie
De meeste producten op onze webshop zoals boeketten, fruitmanden en rouwbloemen vallen onder de categorie versproduct. Wij geven op al deze producten een versgarantie van 7 dagen.
Mocht er binnen 7 dagen geconcludeerd worden dat het versproduct niet meer goed is dan kan u, als besteller, of de ontvanger ons hiervan op de hoogte brengen via ons contactformulier met als vraagstelling "klacht over levering". Wij zullen dan zorgen voor een passende oplossing.
Let erop dat de versgarantie ingaat vanaf het moment dat het versproduct is afgeleverd op het opgegeven afleveradres.
Waarmee kunnen wij u helpen?
-
Klantenservice home
-
Het Webshop Keurmerk
-
Hoe plaats ik een bestelling
-
Prijzen inclusief 9% BTW
-
Hoe annuleer ik een bestelling
-
Particulier of zakelijk bestellen
-
Welke betaalmethoden zijn er
-
Wat is de status van mijn bestelling
-
Wat is de levertijd
-
Wat zijn de bezorgkosten
-
Versgarantie op onze producten
-
Voorraad van online aanbod
-
Bereikbaarheid klantenservice
-
Klachten & retourneren
-
Onze klantenreacties - reviews
-
Aan- of afmelden nieuwsbrief
-
Hoe krijg ik een Floweraccount
-
Algemene voorwaarden
-
Privacy policy
-
Bedrijfsgegevens
-
Contact opnemen