Klantenservice | Levertijd
Tijdens het bestelproces geeft u zelf aan wanneer wij uw bestelling moeten afleveren. Het is mogelijk om een bestelling dezelfde dag nog af te leveren. In dat geval sturen wij uw bestelling door naar een plaatselijk bloemist in de woonplaats van de ontvanger.
Wij doen er altijd alles aan om uw bestelling op de gewenste datum te bezorgen. Het kan echter in sommige gevallen voorkomen dat uw bestelling een dag later afgeleverd zal worden. Hierover zult u uiteraard eerst gebeld of gemaild worden.
Producten met een levertijd tussen 24 en 48 uur
Voor sommige productgroepen op onze webshop geldt dat deze minimaal 1 werkdag invoren besteld dienen te worden, omdat wij deze producten niet kunnen doorsturen naar een collegabloemist. Wilt u bijvoorbeeld een fruitmand of fles wijn laten bezorgen dan dient u deze minimaal 24 uur invoren te bestellen. Op maandag bezorgen betekent op vrijdag bestellen. Op zondag is het niet mogelijk om uw bestelling te laten bezorgen.
Waarmee kunnen wij u helpen?
-
Klantenservice home
-
Het Webshop Keurmerk
-
Hoe plaats ik een bestelling
-
Prijzen inclusief 9% BTW
-
Hoe annuleer ik een bestelling
-
Particulier of zakelijk bestellen
-
Welke betaalmethoden zijn er
-
Wat is de status van mijn bestelling
-
Wat is de levertijd
-
Wat zijn de bezorgkosten
-
Versgarantie op onze producten
-
Voorraad van online aanbod
-
Bereikbaarheid klantenservice
-
Klachten & retourneren
-
Onze klantenreacties - reviews
-
Aan- of afmelden nieuwsbrief
-
Hoe krijg ik een Floweraccount
-
Algemene voorwaarden
-
Privacy policy
-
Bedrijfsgegevens
-
Contact opnemen